Retourneren bij Kitemana.nl
Ben je toch niet tevreden over jouw webshop aankoop? Jammer, maar niet getreurd. Bij Kitemana kun je het product binnen 30 dagen retourneren. Hoe? Dat leggen wij jou hier uit.Je kan dan de producten aan ons retourneren via de post of bij ons langsbrengen in Noordwijk.
Het adres waar je het pakket kan langsbrengen of naar toe kan sturen is:
Kitemana B.V.
Keyserswey 67
2201 CX Noordwijk
The Netherlands
- Het product dient ongebruikt te zijn en/of onaangebroken.
- De kosten en het risico van het retourneren zijn voor rekeningen van de afzender.
- We verzoeken u een kopie van de factuur en een ingevuld retourformulier bij de retourzending toe te voegen.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onjuist invullen van foutieve NAW-gegevens (Naam, adres, woonplaats) waardoor bestellingen niet op de juiste plaats afgeleverd kunnen worden.
Lees ook nog even onze retourvoorwaarden voordat je het product aan ons retourneert.
Retourvoorwaarden
- Ben je toch niet tevreden over jouw webshop aankoop? Jammer, maar niet getreurd. Bij Kitemana kun je het product binnen 30 dagen retourneren.
- Kitemana ontvangt een product graag in het originele jasje retour. Bewaar de verpakking dus goed en laat het kaartje nog even zitten waar het zit als je het product wilt terugsturen.
- Artikelen die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt kunnen niet worden geretourneerd.
- Zoals je zal begrijpen nemen wij alleen ongebruikte en/of onbeschadigde artikelen retour. Je kan bijvoorbeeld een wetsuit of accessoires passen, maar als je deze producten zichtbaar het strand of water mee hebt op- of ingenomen (of wanneer de producten andere sporen van gebruik vertonen), kunnen wij deze niet meer aannemen voor retour. Wij stellen eerlijkheid ook op prijs. Heb je een product uitgeprobeerd maar blijkt deze toch niet geschikt te zijn voor jou, neem dan contact met ons op. Dan proberen we daar een oplossing voor te vinden.
- Voor tweedehands artikelen kunnen wij niet hetzelfde retourbeleid hanteren als voor nieuwe producten. De producten zijn immers al gebruikt. Wij controleren de kites goed als we ze innemen, maar ook wij kunnen wel eens iets over het hoofd zien. We verwachten dan ook dat je zelf een goede controle doet bij ontvangst. Mocht je toch onverwacht een gebrek vinden die wij gemist hebben, neem dan binnen 5 dagen contact op en dan nemen wij de kite terug of we vinden een andere oplossing.
- Zodra wij jouw retourzending in goede staat hebben ontvangen, maken wij binnen 7 werkdagen het bedrag over via dezelfde betaalmethode waarmee je ook de betaling hebt gedaan.
Wanneer kan je een product niet retourneren?
Producten met zichtbare gebruikssporen (gebruikt, gedragen en/of gewassen), missende onderdelen of met een missende / beschadigde originele verpakking. In dit geval sturen wij het product naar je terug.
Kosten retourneren
Het retourneren van je onderdelen en accessoires is voor eigen rekening. Je betaalt zelf de verzendkosten. Je kunt ook je product binnen 30 dagen in onze Megastore in Noordwijk komen retourneren. Vooraf aanmelden is niet nodig, maar neem je aankoopbewijs mee.
Ruilen
Ruilen is bij ons retourneren! Stuur je product retour en bestel daarnaast meteen het juiste product. Deze heb je dan alweer snel in huis. De terugbetaling van je geretourneerde product ontvang je binnen 7 werkdagen nadat wij je retour verwerkt hebben.