Shipping country

Language

Currency

Klantenservice

Openingstijden Megastore

Maandag 8:30 - 17:00
Dinsdag 8:30 - 17:00
Woensdag 8:30 - 17:00
Donderdag 8:30 - 17:00
Vrijdag 8:30 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag Gone Kiting

*De klantenservice is gesloten op zaterdag.

*Op feestdagen gelden afwijkende openingstijden.

Verzendkosten en levertijden

Verzendoverzicht
Onderstaande tabel geeft een goede indruk van onze verzendkosten en levertijden. Kies je gewenste verzendland en vergelijk de kosten per service:

  • We streven ernaar om orders die tussen ma-vr vóór 17:00 CE(S)T worden geplaatst dezelfde dag nog te versturen.

    • Orders geplaatst op zaterdag en zondag worden op maandag verwerkt.
    • In de meeste gevallen is de verzendtijd naar Nederland, Duitsland en België 1 werkdag.
    • In de meeste gevallen is de verzendtijd naar andere Europese landen 1-3 werkdagen. Hieronder ook een overzicht van UPS.
    • Check deze link om de verwacht verzendtijd te bereken als we je pakket versturen via UPS. Gebruik - Land: Netherlands, Zipcode: 2201CX, City, Noordwijk
    kitemana transit times EU
  • Orders > €49.90 worden GRATIS verzonden naar Nederland, Duitsland en België.
    Verzendkosten worden automatisch berekend door onze website en zijn afhankelijk van:

    • Het land waar de order wordt afgeleverd.
    • Het langste item in de winkelmand. Sommige twintips en surfboards hebben extra toeslagen.
    • Het totale bedrag van de order, orders met een hoger bedrag hebben meestal lagere transportkosten.
    • De gekozen verzendopties (Standaard of Express service, etc.).

    Bekijk bovenstaande tabel voor de verzendkosten per land en gekozen bezorgservice.


?
Veelgestelde vragen
We hebben hieronder onze antwoorden op de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. We zijn bereikbaar van ma-vrij tussen 08.30 - 17.00 voor al je vragen via e-mail, WhatsApp of telefoon: +31 (0) 71 40 811 54.
  • Bijna alle landen!

    Bekijk de landen in de tabel bovenaan de pagina. In het menu selecteer je het land.

    Staat jouw gewenste bezorglocatie niet in de tabel? Neem dan contact met ons op. Dan onderzoeken we voor welk tarief we mogelijk wél naar jouw bestemming kunnen verzenden. Voor ons is dit nog niet bekend, daarom staat jouw bezorglocatie er nog niet bij.

  • Direct leverbaar betekent dat het product in de Kitemana Megastore is. Als producten een langere levertijd hebben, staat dit aangegeven als 'Verzend klaar binnen...', bijvoorbeeld 1-4 dagen. Het product moet dan eerst nog besteld worden bij de leverancier waardoor het iets langer duurt. Daarna wordt de order door ons verzonden, waarna de beschreven verzendtijd van toepassing is.

    Dit betekent dat als er in de order één of meerdere producten zitten die een langere ‘Verzend klaar status’ hebben (bijv. 1-4 dagen), dan wordt de order pas verstuurd als alles beschikbaar is. We sturen de order dus in zijn geheel. Mocht je alvast een product willen ontvangen, kun je contact met ons opnemen. Houd rekening met extra verzendkosten.

  • Ja. Geef tijdens het bestellen aan dat je je pakket wilt ophalen bij Kitemana. Nadat je je order hebt betaald, kun je het dezelfde dag nog ophalen, mits alles op voorraad staat.

    Als er langere 'Verzend klaar status' staat aangegeven bij producten, dan betekent dit dat één of meerdere producten eerst nog besteld moet worden bij de leverancier. Na het maximaal aantal aangegeven dagen, kun je de order bij ons ophalen. Je kunt altijd contact opnemen met ons om precies te weten vanaf wanneer je de order kunt ophalen.

  • Bezorging via PostNL

    Ja. Kies voor PostNL-afhaalpunt als bezorgservice. Uit de 3750 PostNL-afhaalpunten, is er altijd ééntje bij jou in de buurt. Nadat je je order hebt betaald, kun je deze alde volgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. De order ligt 7 dagen na de aangegeven afhaaldatum voor je klaar.

    Bezorging via UPS

    Ja. Kies UPS Access Point als bezorgservice. Het pakket wordt daar 7 kalenderdagen voor je vastgehouden. Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar Kitemana als 'niet afgeleverd'. Verzend- en retourkosten worden aan de klanten doorberekend.

    Verschijnt deze optie bij jou niet?
    Dan heb je of producten langer dan 1 m in je winkelmand, zoals kiteboards, of het is simpelweg (nog) niet mogelijk voor de door jou gekozen locatie.

  • Ja. Dit is alleen mogelijk met PostNL voor verzendingen binnen Nederland. Kies voor de PostNL avondlevering als bezorgmethode. Avondlevering kost € 1,95 extra en is mogelijk van ma t/m vrij tussen 18.00 - 22.00. Orders die vandaag vóór 17.00 worden geplaatst, worden de volgende dag 's avonds geleverd. Orders geplaatst in het weekend worden op dinsdagavond bezorgd.

  • Word gratis lid van UPS My Choice en geniet van de voordelen:
    - Ontvang leveringsupdates en geschatte levertijden via sms of e-mail.
    - Wijzig het afleveradres of de afleverdatum.
    - Vertel de chauffeur waar hij het pakket moet achterlaten.
    - Bekijk alle details van inkomende en uitgaande pakketten op één dashboard.
    - Maak afspraken als je weg bent om je pakket langer vast te houden.

    Let op: De opties van UPS My Choice zijn afhankelijk van de regio en kunnen beperkt zijn. Bekijk bij Voorkeuren in jouw UPS Choice account wat jij allemaal kunt. Je kunt bijvoorbeeld instellen wanneer je welke melding wilt ontvangen, standaard alternatieve afleverlocaties opgeven, of aangeven dat het pakket alleen mag worden afgeleverd als iemand thuis is. Vooral dit laatste is erg handig.

  • Selecteer altijd UPS als Broker of Choice. Als je een andere Broker of Choice selecteert en er gaat iets mis in het leveringsproces, dan ligt de verantwoordelijkheid bij de klant.

  • Onze Kitemana Megastore ligt slechts op 20 min rijden vanaf Schiphol. Ook kunnen we je spullen leveren op Schiphol bij een PostNL-afhaalpunt. Als alles op voorraad staat, is de verzendtijd daarvoor in de meeste gevallen 1 werkdag. Kies voor PostNL-afhaalpunt als verzendmethode in het bestelproces.

    Het juiste PostNL-afhaalpunt is:
    Service point Schiphol Plaza
    1118 AX
    Aankomstpassage 4, Schiphol

  • Als de order is verzonden ontvang je een bevestigingsmail met de track en trace link. Het kan gebeuren dat deze in je spam eindigt, dus controleer deze goed. Ook kan het voorkomen dat je e-mailadres verkeerd is ingevuld. Neem direct contact met ons op (+31 (0) 71 40 811 54) zodat je e-mail kan worden gewijzigd. Je kunt de tracking ook terugvinden in je account als je naar ‘Order historie’ gaat.

  • Zodra je jouw order hebt geplaatst is het niet meer mogelijk om zelf het bezorgadres aan te passen. Wij kunnen het bezorgadres echter wel wijzigen. Bel ons dan direct op +31 (0) 71 40 811 54 tijdens openingstijden van onze klantenservice, of anders het eerstvolgende moment dat wij weer bereikbaar zijn. Als je al een verzendbevestiging hebt gehad, is aanpassing niet meer mogelijk.

  • Vervelend dat je order vertraging heeft opgelopen. Waarschijnlijk heeft de bezorgdienst het erg druk of hebben ze een fout gemaakt tijdens het bezorgproces. Ze zullen proberen het zo snel mogelijk te leveren bij je thuis.

  • Je order wordt automatisch als retourartikel verwerkt en terugbetaald. Als je de order graag ontvangt, dien je een nieuwe aankoop te doen via onze website.

  • Als je ziet dat het pakket beschadigd is geraakt en de bezorger is er nog, vraag dan of hij/zij een aantekening hiervan maakt. Als de bezorger al weg is, maak dan foto’s van het pakket voordat je hem opent. Open vervolgens het pakket en bekijk of je producten ook beschadigd zijn.

    Zo nee, hoef je niets te doen en kun je er lekker gebruik van maken.
    Zo ja, stuur ons dan foto’s van de schade, verpakking en producten. Het is belangrijk dat je de verpakking niet weggooit. We gaan er direct mee aan de slag en lossen het voor je op.

  • Het kan zijn dat jouw order is opgesplitst in meerdere pakketten, afhankelijk van of alle aangekochte producten bij ons op voorraad staan. Mochten bepaalde producten niet direct leverbaar zijn, kunnen we ervoor kiezen om het eerste deel van je order alvast op te sturen. Bekijk de orderbevestiging in je mailbox of ‘Order historie in ‘Mijn account’ of je order uit meerdere pakketten bestaat.

    Is er geen pakket meer onderweg? Dan lossen we dit snel op voor je. Neem binnen 24 uur contact met ons (+31 (0) 71 40 811 54) op en houd je ordernummer bij de hand.

  • Bezorging via PostNL
    Ze komen nog een keer langs. Als je er weer niet bent, dan brengt de bezorger je pakket naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je al van tevoren dat je niet thuis bent? Dan kun je via PostNL vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

    Als het pakket bij een PostNL afhaalpunt ligt, heb je 7 dagen de tijd om het op te halen. Daarna wordt het weer bij Kitemana afgeleverd. Zodra wij het pakket terug ontvangen, storten wij het geld terug op je rekening.

    Bezorging via UPS
    Zendingen waarvoor geen handtekening nodig is, kunnen naar beoordeling van de chauffeur worden achtergelaten op een veilige plaats rond het huis, uit het zicht en beschermd tegen het weer. Dit wordt vermeld in een gele UPS InfoNotice® die de chauffeur achterlaat. Je kunt zelf bij Voorkeuren in je UPS My Choice Account (gratis) instructies voor chauffeurs instellen. Wil je niet dat het pakket wordt afgeleverd als je niet thuis bent, vink dan alleen "Deur persoon" aan.

    Als de chauffeur het pakket niet veilig kan achterlaten, zullen ze nog een keer langskomen. In de tussentijd kun je een afleverlocatie en -tijd kiezen in je UPS My Choice account of contact opnemen met het lokale UPS kantoor. Ben je weer niet thuis? Dan wordt het pakket naar het UPS Warehouse gestuurd. Je kunt contact opnemen met UPS voor een nieuwe leverafspraak. Na 10 dagen wordt het pakket automatisch teruggestuurd naar Kitemana. Alle verzend- en retourkosten zijn voor rekening van de klant.

    Als UPS My Choice lid (gratis) kun je een standaard Access Point instellen bij Voorkeuren. Dan worden al je toekomstige pakketten daar afgeleverd als je niet thuis bent, tenzij dit wordt overschreden door een beperking van de verzender, wettelijke of regelgevende beperkingen of een bestaand bewaar verzoek.

Toegevoegd aan winkelmand

for
Subtotaal € 0,00
Verzendkosten NL € 0,00
Totaalbedrag (incl 21% BTW) € 0,00

U heeft geen product(en) in uw winkelwagen


Hoe kunnen we je helpen?

Bezoek de klantenservice voor advies