Garantie

Garantie? Nooit leuk daarom lossen we het graag zo snel mogelijk voor je op! Hieronder lees je hoe het in zijn werk gaat.

Op alle producten die we verkopen bieden we je minimaal één jaar garantie op productiefouten. Op sommige producten zit een langere garantie dan is dit aangegeven bij het product.

In het kort komt het neer dat het aangeschafte product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen een jaar. Mocht dit wel zo zijn dan gaan we het product kosteloos repareren of vervangen.

Voor een garantie aanvraag hebben we een aantal dingen van je nodig… We vragen je een aantal foto’s te maken. Twee of drie waar duidelijk de schade of gebreke op te zien is, één van het hele product en één van het serienummer als deze aanwezig is. Daarnaast willen we graag het ordernummer van je bestelling weten (deze vind je terug in je account). En als laatste een omschrijving van de schade of gebreke. Mail deze informatie naar Dolf dan gaat hij er meteen mee aan de slag!

De garantie aanvraag pakken wij vervolgens op met de leverancier en we proberen zo spoedig mogelijk met passende oplossing te komen voor het probleem. Uiteraard houden we je continue op de hoogte van de voorderingen van je garantie aanvraag.

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust via de mail, telefoon, Whatsapp, Facebook of kom langs in Katwijk!