Contact

Onze klantenservice staat klaar om u snel en adequaat te ondersteunen. Onze medewerkers hebben uitgebreide praktijkervaring met de producten die we verkopen. We helpen je dan ook graag bij het adviseren van de juiste gear. U kunt ons bereiken via E-mail, telefoon, Facebook, WhatsApp en post. Daarnaast kunt u natuurlijk langskomen bij ons in de showroom in Katwijk.

E-mail
Je kunt mailen naar tom@kitemana.nl. Wij proberen u binnen 1 werkdag een inhoudelijke reactie te geven.

Telefoon
Tijdens onze openingstijden wordt u vrijwel meteen te woord gestaan. Het telefoonnummer van onze klantenservice is +31 (0) 71 40 811 54 (NL) en +32 (0) 380 811 27 (BE) op werkdagen is de klantenservice open van 9:00 - 17:00

Facebook
Je kunt ons bereiken via onze Facebook pagina hier. Wij proberen u hier zo snel mogelijk een reactie te geven. Buiten openingstijden kan de reactie tijd langer zijn.

WhatsApp
Voeg het telefoonnummer +31 (0)6-26091720 toe aan je contactenlijst op je smartphone en je kunt ons bereiken via WhatsApp. Je kunt ook op het telefoonnummer klikken en er wordt direct een WhatsApp gesprek gestart. Tijdens openingstijden geven we zo snel mogelijk antwoord. Buiten openingstijden kan de reactie tijd langer zijn.

Showroom
U kunt ook langskomen in onze showroom op werkdagen is deze open van 9:00 - 17:00.
Taanderstraat 13, 2222 BG Katwijk zh, The Netherlands



Ruilen & retourneren

Webshop aankopen, 30 dagen bedenktijd op nieuwe artikelen
Nadat u het door u bestelde product heeft ontvangen, heeft u de mogelijkheid om zonder opgave van reden binnen 30 dagen na ontvangst, de koopovereenkomst met Kitemana te ontbinden.

U kunt dan de pakketen aan ons retourneren via de post of bij ons langsbrengen in Katwijk.

- We vragen je het retourformulier hier te downloaden en een kopie mee te sturen.
- Het product dient ongebruikt te zijn en/of onaangebroken.
- U dient wel zelf de kosten en het risico van het retourneren te dragen. Het retourpakket kan worden verstuurd naar ondestaand adres.
- We verzoeken u een kopie van de factuur bij de retourzending toe te voegen.

Een retourpakket kunt u afgeven op het postkantoor.
Retouradres: Kitemana - Taanderstraat 13 - 2222 BG Katwijk zh, The Netherlands.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onjuist invullen van foutieve NAW-gegevens (Naam, adres, woonplaats) waardoor bestellingen niet op de juiste plaats afgeleverd kunnen worden.

Kitemana behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren wanneer het product door uw toedoen is beschadigd.

Indien een product wordt geretourneerd dat naar het oordeel van Kitemana schade heeft opgelopen die aan een handeling of nalatigheid van u te wijten is of anderszins voor uw risico komt, zal Kitemana u hiervan schriftelijk (via brief of e-mail) in kennis stellen.

Wanneer de retourzending in goede staat is ontvangen wordt het bedrag binnen 7 werkdagen bijgeschreven op uw bankrekening als je hebt betaald met iDEAL. Mocht er betaald zijn met Mastercard, Visa of Paypal wordt het bedrag op deze rekening weer bijgeschreven. Voor het terugbetalen van reeds betaalde bestellingen via overboeking hebben wij tevens uw IBAN bankrekeningnummer nodig. Klanten uit buiten Nederland dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Suggesties & Klachten

Suggesties

Kitemana investeert veel in service en kwaliteit, hiervan ziet u de resultaten. Mond-tot-mond reclame is daarbij uitermate belangrijk. Heeft u suggesties qua:
assortiment of verbeteringen aan de website laat het ons weten via email: tom@kitemana.nl

Wij vragen u: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons dan weten.

Klachten

Heeft u een klacht, laat het ons weten via tom@kitemana.nl
. We streven ernaar om binnen 48 uur te antwoorden.

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling dan kunt u zich ook schriftelijk richten tot onze directie:

Kitemana
t.a.v. De Directie
Postbus 3064
2220 CB Katwijk
Nederland