- Home
- Klantenservice
- Retourneren
Klantenservice
Openingstijden Megastore
Maandag | 8:30 - 17:00 |
Dinsdag | 8:30 - 17:00 |
Woensdag | 8:30 - 17:00 |
Donderdag | 8:30 - 17:00 |
Vrijdag | 8:30 - 17:00 |
Zaterdag | 10:00 - 16:00 |
Zondag | Gone Kiting |
*De klantenservice is gesloten op zaterdag.
*Op feestdagen gelden afwijkende openingstijden.
Retourneren bij Kitemana
Ben je toch niet tevreden over jouw aankoop? Jammer, maar niet getreurd. Bij Kitemana kun je het product binnen 30 dagen retourneren. Je kan de producten aan ons retourneren via de post of bij ons langsbrengen in Noordwijk. Hoe? Dat leggen wij jou hier uit.
Hoe kan je een product retourneren?
- Ga naar je persoonlijke Mijn account pagina en zoek de bestelling waarvan je het artikel wilt retourneren. Als je nog geen account hebt of hebt afgerekend als gast dan kan je toegang krijgen door een Wachtwoord aan te vragen op de email waarmee je de bestelling hebt gedaan.
- Wanneer je bestelling niet ouder is dan 30 dagen, kan je op de retourknop klikken.
- Selecteer de producten die je wilt retourneren.
- Kies je verzendmethode UPS retourservice of zelf verzenden en rond het proces af:
UPS retourservice (alleen beschikbaar binnen de EU): wij sturen je een retourlabel toe. Lever het pakket in bij een UPS servicepunt. De retourkosten worden weergegeven tijdens het aanmelden van je retour en na afronding automatisch verrekend met je terugbetaling.
Zelf verzenden: gebruik een verzendbedrijf naar keuze en stuur je pakket terug op eigen kosten. - Vermeld het originele ordernummer op de verpakking en tevens als referentienummer op het verzendlabel.
- De status van de retourzending wordt weergegeven in het orderoverzicht.
- Zodra wij je retour hebben ontvangen, streven wij ernaar deze binnen 5 werkdagen te verwerken. De retourwaarde wordt terugbetaald via de betaalmethode van je oorspronkelijke bestelling.
Het adres waat je het pakket kan langsbrengen of naar toe kan sturen is:
Kitemana B.V.
Keyserswey 67
2201 CX Noordwijk
Nederland
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onjuist invullen van NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats) waardoor orders niet op de juiste plaats afgeleverd kunnen worden.
Wil je iets retourneren van buiten de EU? Lees dan goed de onderstaande informatie om een soepele verwerking te garanderen.
Lees graag nog even onze retourvoorwaarden voordat je het product aan ons retourneert.
Wanneer kan je een product niet retourneren?
Producten met zichtbare gebruikssporen (gebruikt, gedragen en/of gewassen), missende onderdelen of met een missende/beschadigde originele verpakking. In dit geval sturen wij het product naar je terug.
Kosten retourneren
De kosten voor het retourneren hangen af van de verzendmethode die je kiest. Kies je voor zelf verzenden, dan zijn de retourkosten volledig voor eigen rekening en betaal je deze rechtstreeks aan het verzendbedrijf. Bij gebruik van onze UPS retourservice profiteer je van een gereduceerd tarief. De retourkosten zijn afhankelijk van het soort product en worden tijdens het aanmelden direct getoond. Dit bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met je terugbetaling. Je kunt ook je product binnen 30 dagen in onze Megastore in Noordwijk komen retourneren. Vooraf aanmelden is niet nodig, maar neem wel je aankoopbewijs mee.
Ruilen
Ruilen is bij ons retourneren! Stuur je product retour en bestel daarnaast meteen het juiste product. Deze heb je dan alweer snel in huis. De terugbetaling van je geretourneerde product ontvang je binnen 7 werkdagen nadat wij je retour verwerkt hebben.
Toegevoegd aan winkelmand
Subtotaal | € 0,00 |
Verzendkosten NL | € 0,00 |
Totaalbedrag (incl 0% BTW) | € 0,00 |
U heeft geen product(en) in uw winkelwagen
Weet je niet waar je moet beginner?
Bezoek de klantenservice voor advies